پیش گفتار - آموزش انیمیشن سه بعدی کامپیوتری

۱۳۸۹ مهر ۱۸, یکشنبه , Posted by Parham at ۱۴:۳۱:۰۰
Share

     ضمن تشکر از دوست خوبم آیدین که بهم این فرصت رو داد تا بخش ناچیزی از تاپیک های آموزشی رو در زمینه انیمیشن (زیر شاخه سه بعدی کامپیوتری) به عهده بگیرم، امیدوارم آنچه که در مجموع در توان دارم ، راه رو برای علاقه مندانی که تازه پا به این عرصه گذاشته یا صرفا قصد آشنایی با آنچه که در پروسه تولید این گونه انیمیشن ها می گذره رو دارن ، کمی هموار تر کنه ...

  بنابراین، کاری که من در اینجا انجام میدم، نوعی به اشتراک گذاری تجربیات در زمینه برخورد تخصصی با یکی از روش های تولید انیمیشنه که به شخص خودم هم کمک میکنه تا میزان تواناییم رو در انتقال مفاهیم و تجربیات به دیگران محک بزنم . این لزوما به این مفهوم نخواهد بود که من توان خیلی بالایی داشته باشم! ؛) از طرفی هم مشخصه که هرآنچه من مینویسم، صرفا به کسانی که قصد یادگیری این تکنیک رو دارن کمک میکنه که زودتر گلیم خودشون رو از آب بیرون بکشن و بار تحلیلی یا مقاله حرفه ای در باب نفس انیمیشن یا رسانه در کار نخواهد بود.

  گستردگی روش های تولید آثار انیمیشن، اجازه ورود من به حیطه آموزشی کلی تری رو نمیده، ولی اگر کسی در زمینه ای در این حیطه سوالاتی داشته باشه، در جایگاه دانشجوی این رشته قادر به پاسخگویی خواهم بود(نه بیشتر)؛

  در ادامه، از آموزش مبانی نرم افزارهای تولید کننده ی اینگونه انیمیشن ها سخن خواهم گفت و اینکه چگونه میتوان پله های پیشرفت در بالا بردن سطح کیفیت آن ها را با سرعت بیشتری پیمود. امیدوارم که تجربیات ناچیزم، راه رو برای بقیه کوتاه تر کنه.

Currently have 0 نظر: